♥♥ THANX COZ SUDI MENINGGALKAN JEJAK KAMO KAT SINI..♥♥

Followers


Monday, December 5, 2011

Jauhi Skandal!

Assalamualaikum..

Cik Anis rasa tajuk entry kali ni agak biasa2..tapi memberi banyak makna dan pengalaman dalam life Cik Anis.Cik Anis yakin,mojoriti pembaca blog ni pernah ada skandal kn..

Maksud skandal mengikut kefahaman Cik Anis adalah,ada hubungan dengan seseorang tetapi tidak melibatkan perasaan sayang pada awalnya. Hubungan antara skandal nie selalu akan terjalin bila dalam keadaan kesunyian.tapi makin lama akan timbul perasaan sayang.

Ada skandal sekiranya tengah SINGLE,memang tak salah sebab belum terikat dengan sesiapa lagi..tetapi bagi yang dah ADA PASANGAN,Cik Anis harap korang elak la dari ada skandal nie..

Cik Anis bukannya nak cakap tentang sesiapa.Diri Cik Anis sendiri pernah melakukan kesilapan nie.rasa seronok bila berskandal nie hanya sekejap sahaja. xkan bagi apa2 kebaikan utk diri (bg yg dh bercouple). Even dapat spent time dengan skandal lebih dari 24 jam sekali pun,belum tentu skandal kita kan jujur dengan kita.Kita belum yakin bahawa skandal kita adalah among da best..tetapi kekasih hati kita adalah yang paling terbaik untuk kita.

Siyes Cik Anis ckap,kita hanya akan buang masa,duet,dan segala2 nya if kita ada skandal.Cukup la dengan ada nya seorg yg sayang pada kita..Sibuk manapun dia,garang mna pun dia,dia tetap kekasih hati kita..even kita rasa sunyi, kawan2 rapat sentiasa ada dengan kita...

p/s : tidak ada kena mengena dengan sesiapa.. peace! :)



MOOD : Maaf andai diri ini telah melakukan kesilapan yang sama..








No comments: