♥♥ THANX COZ SUDI MENINGGALKAN JEJAK KAMO KAT SINI..♥♥

Followers

Tuesday, August 31, 2010

Cool

sY suKa biLa dPt kwN2 yG sGt cooL..
kwN yg suKa b'guraU..
kwN yg Leh trima bYk teguRan..
kwN yg sGt2 giLer biLa b'saMa..
sY eNjOy biLa aDa mereKa..
sY aKn t'seNyuM eVen kLakar mereKa cm bGoNg..
sY tetaP suKa kaLo mereka meLawaK kasaR
sBB sY taU,aTi mereKa uTk wT sMua t'senYum..
meReka ni Kawan,saHaBaT n LoVeLy gf sY..
sY sUka n sYg mereKa ni..
sGt2 cooL...

Saturday, August 28, 2010

NAK KAWIN

Ada 1 keTika biLa mOod tiBe2 GaTaL mesTi sY kn pK sOmethiNg yG iNdaH...
saaT yG sGt hePi...
dGn Mood b'BuNga2 riaNg
seNyuM sNtiasa t'uKir..
aTi m'Jadi b'deBar2...
meNanti reaKsi oRg rMai..
dGn t'siPu2 maLu...
waaahhhhh...aNgaN2 seLaLu menGuasai diri...
Lg2 sKrg rMai kwN yG dh LaLui...
Lg BesT uTk sY aNgaN2 GataL...
oooowwhhh..b'angan2 utk kawin...
mmG angaN2 gataL...
MaMa....NaK kawiN..
Leh x?????
eh,eN BeLon woULd u MarrY me....??
*dH taU dh jwaPan dia..msti dia kte,'ang ni buang tebiat ker'
huhuhu
sTop beraNgaN miss GarfieLd..
awK 2 dH cKup readY ker nK LaLui aLaM Lain..
4 sUre La jwaPan sY... LUM READY!
nwaY,uTk kwN2 Yg dH LaLui @ akn LaLui aLaM baRu ni,
hOpe kOrg HePi n kOngsi la ciTe cKit2...

Wednesday, August 25, 2010

FOR MR TEBUAN

Fynn Jamal- 150 Juta

Untuk kali keseratus lima puluh juta Mereka tanyakan engkau soalan yang sama “Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?” “Apa kau buta, apa kau pura-pura suka”

Di seratus lima puluh juta kali itu Di depan semua engkau tarik tangan aku Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

“Dia mungkin bengis seperti singa” “Tapi dia nangis tonton cerita Korea” “Dia mungkin keras bila bersuara” “Tapi dia jelas, jujur apa adanya”

“Aku lagi kenal dia”

Dah lebih seratus lima puluh juta kali Aku pesan padamu apa yang bakal jadi Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya Aku pun dalam hati semacam tak percaya Apa kau lihat pada aku jujurkan saja Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata

“sayang mungkin baran tak kira masa tapi sayang tahan kalau yang salah saya sayang mungkin saja keras kepala tapi sayang manja bila kita berdua–

saya kenal sayang saya”

Buat apa dicerita Bahagia kita rasa Biar tak dipercaya Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa Asal pakai selesa Berkilau tak bermakna Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga Tapi bisa nangis semata demi cinta Suaraku keras tak berbahasa Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena Mana boleh tahan angin cemburu buta Dan aku sengaja tunjuk keras kepala Aku punya manja, kau saja boleh rasa

Rahsia kita berdua..

DEMAM!

seKaraNg sY.... sY peRLukaN paReNt sY peRLuKan eN beLoN sY peRLukan KwN2... sY PerLukaN seMua.. sUpaYa sY LeH cPaT sembuH...

Sunday, August 15, 2010

BILA SAYA DAN AWAK

seMaLam kiTa guRau2..
sY kTa s sYg awK sMbiL wT mUka bEngOng..
tP dLm aTi,sY betuL2 sYg aWk..
seMaLaM kiTa geLak2..
sY kTa sY riNdu awK sMbiL suaRa gediK2..
tP dLm aTi,sY t'laLu riNdukan awK
seMaLaM kiTa saLing kutuk2..
sY kTa awK hoDoh..
tP dLm aTi,awK iNsaN t'heNsem dLm hduP sY..
seMaLaM kiTa boRak..
sY kTa sY nYaMpah dGr awK cKp..
tP dLm aTi,sY suKa dgR suaRa awk...
seMaLam kiTa gaduH..
sY kTa awK sUka aTi awK La naK wt ape..
tP dLm aTi,sediH t'aMat sGt kaLo awk xde..
seMaLaM kiTa diaM masiNg2..
sY kTa xde awK pN sY LeH wt haL sY...
tP dLm aTi,sY dh kesuNyian taNpa aWk..
seMaLaM sY b'sYuKur dpt seMua dGn awk
sY kTa eVen kTa HePi oR seDih
dLm aTi sY sGt HaraP dPt dGn awK sMpai aKhir haYat....

Puasa

aLhamduLiLah..
aRi ni dH 5 ari kita b'puasa..
rS cPt jer ms b'LaLu..
xcM duLu tiMe stDy..
mYb sKrg kiTaRan HduP dH LeN...
bz dGn keJe..
sBB 2 La rS cPt Jer Ms b'LaLu..
tiaP kaLi puaSa msTi iNgaT time sTdy duLu..
waahhh..sGt rindu time 2...
b'reBut2 beLi maKaNan..
dPt b'buKa n saHuR raMai2..
BeSt...BesT...
Leh tGk La keLetiHan Ms g keLas..
tP sKrg Lg beSt..
dPt b'BuKa n saHur dGn faMiLy t'sYg..
tiMe nie pLak tgk adiK2 reBut2 maKanaN..
buLan puasa La buLan yG paLing best
daN tiNggaL bYk kenaNgan..

Tuesday, August 10, 2010

SELAMAT BERPUASA

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADAN...
diharap thn nie Lbh baiK dr bLn2 sbLm ni..
jadi Kan buLan raMadan nie kiTa Lakukan bYk aMaL keBaikaN..
beribaDah daN raJin2 La b'sedeKah...
wiSh 2 aLL mY FreNz,sLamat b'Puasa...

TIKA SAAT

sY msiH tGGu saaT iTu...
saat yG dPt wt sY b'buNga2 hePi..
saat uTk sY trUs t'sNyuM..
*t'meNung...
kiNi sY perLu b'saBar..
meNanti sesuaTu yG LuM pasTi..
Lum tnTu miLik sY..
*m'Bisu...
sY tetaP aKn meLaLuinYa..
eVen masiH t'LaLu jauH utK sY LaLui..
*tersenYum