♥♥ THANX COZ SUDI MENINGGALKAN JEJAK KAMO KAT SINI..♥♥

Followers


Friday, September 30, 2011

10 Things : To Win My Heart







 

  1. Sila call saya utk jangka masa yang panjang dan berborak dengan saya tanpa ada pergaduhan..
  2. Orang tengok saya akan cakap saya sombong,cuba senyum kat saya dan saya akan balas balik..saya xsombong sebenarnya.. :)
  3. Kalau awak boleh terima kekurangan saya,itu sudah cukup untuk menambat hati saya.
  4. Awak nak kt saya kan,tolong ambik hati family saya dulu.
  5. Kalau dah berjanji,tolong tunaikan janji sebaik-baiknya
  6. Tak perlu tinggi kan suara sebab saya tidak pekak lagi
  7. Bersikap jujur if nak membantu saya tanpa mengharap saya membalas.
  8. Saya boleh dikatakan agak menepati masa..jangan biarkan saya menunggu sehingga berjam-jam
  9. Awak berkawan dengan saya kan..Jangan 'Tikam' saya dari belakang
  10. Boleh bimbing saya kearah kebaikan bukan ajak saya melakukan keburukan.





MOOD : Semua orang bukannya sempurna tapi boleh menjadi sempurna dengan tatacara dan perangai yang sempurna ^___^


No comments: