♥♥ THANX COZ SUDI MENINGGALKAN JEJAK KAMO KAT SINI..♥♥

Followers

Friday, August 26, 2011

Ramadan 5 : Soalan Hari Raya

Assalamualaikum...
hari ke 26 ramadan..juz tggal beberapa hari jer lagi kita nak sambut ari raya...Alhamdulilah,setakat sekarang,Cik Anis masih lagi mampu untuk puasa penuh..aminnn..

ok,bila sebut pasal HARI RAYA, Cik Anis terus SENTAP...dan paling Cik Anis xsuka bila time raya org WAJIB tanya :

" Anis,raya ni balik kampung kat mana? "
" Dah packing barang ke nak balik kampung? "

dan Cik Anis pun dengan bangga plus muka yg girang m'jawab :

" ANIS TAK ADA KAMPUNG LA! " (jerit smbil guling2 kat lantai)

tau x sbb apa..??? sbbnya nenek Cik Anis dok Taman..yg jarak hanya 15minit je.. 

Dan lpas 2 akan dgr balik ayat balas dari org b'tanya :

" Ish, xkool la Anis..xdpat nk rasa suasana ari raya "

Pelisshh la..dh 24tahun Cik Anis b'raya jarak dekat ni..tp still rs meriah..dan bg Cik Anis dh cukup KOOL..xyah nk pening2 pk bab trafik jem nak balik kampung..

ok..nati akan d'update lagi tentang raya...

Salam Ramadan utk semua.. :)





MOOD : PERLU KE CHENTA HATI TERUS MENGHITUNG DETIK JAM BERGERAK..





No comments: