♥♥ THANX COZ SUDI MENINGGALKAN JEJAK KAMO KAT SINI..♥♥

Followers

Sunday, October 18, 2009

Memang realiti mcm ni ker???

Bila kita syg org tu Kita terima je apa yg org tu kata Tp bila kita kata dia? Hati kata takpe manusia tak perfect.... Bila kita syg org tu Kita tnggu dia lame pn x pe Tp bila dia tnggu kita???dia mrh2 Hati kata ala, adatlah ada yang mnnunggu n dtnggu.... Bila kita syg org tu Kita x tdo pn x pe lyn dia yg ngah bosan, Tp bila kita bosan? Ada dia layan kita? HAti kata x pe dia busy kot..... Bila kita syg org tu Kita kol nak ckp ngan dia Tp dia pulak xjawab fon Bila jd cm2 HAti kata, x pe dia ade hal... Bila kita syg org tu Kita bercerita dgn dia,ibarat crita ngan tunggul lg baik Tp bila dia bercerita ngan kita Kita dgr n sepatah2 kite ingt HAti kata x pe syg la katakn Bila kita syg org tu Kita sanggup bg dia rest bila dia letih, Tp bila kita letih, dia srh jugak kita lyn dia bila dia bosan HAti kata, ala bukan selalu pun..

5 comments:

SUXX said...

bila dah benci nanti?

~aNiS~ said...

biLa dH bNci,bru pk blik yg kita ni jer nk kat dia...~

Anonymous said...

well....adat bercinta...
ms ni...kentut tgh wangi...
org len kate buruk cmne pun...ati tetap syg..

Samaira said...

klu dah benci ikhlas kan je yg kte dah buat dulu
x yah pk byk hehe

~aNiS~ said...

to anonymous - even u smbnyikn ur real name but i know who r u...
sbb syg la wt cm 2..kalo kne kt diri u pn,u kn bgga kn org u syg smpai xpk ati prg len

to samaira-btul 2...jgn nk ungkit2 @ nyesal :)